POTRZEBA SPECJALNEGO NAUCZANIA

POTRZEBA SPECJALNEGO NAUCZANIA. Potrzeba specjalnego nauczania jest może pierwszą, która nasuwa się większości nauczycieli. Lucy, jak się wydaje, nie może zrozumieć, co to znaczy zachować jakąś liczbę w pamięci przy dodawaniu jednej lub dwóch kolumn cyfr. Pani Brandon, jej nauczycielka, w miarę możności poświęca Lucy swój czas na lekcji arytmetyki. Jeżeli to nie wystarczy, zatrzyma ją po lekcjach lub da jej dodatkowe zadania do przerobienia. Ford Galwn, piątoklasista, jest mniej więcej na poziomie trzeciej klasy w czytaniu, Bardzo martwa się tym brakiem i chciałby mu zaradzić. Pan Marshall, jego nauczyciel, poprosił bibliotekarza o listę, książek, których treść odpowiada poziomowi zainteresowań klasy piątej, ale mają słownictwo na poziomie klasy trzeciej. W klasie jest jeszcze dwoje innych dzieci, które czytają równie me jak Ford. Pan Marshall da im możność czytać samodzielnie korzystać z tej specjalnej listy. Pan Marshall korzysta z p omocy bibliotekarza w inny jeszcze sposób. Frank i Rudelfo wykazują skłonność do bójek i robienia kawałów w czasie lekcji. Nauczyciel nie jem pewien, czy to po prostu chłopięca werwa i buntownicza czubatość, czy też ich gwałtowne zachowanie jest może objawem głębszych zaburzeń. [patrz też: Rezonans Warszawa, psychologia pracy, Upadłość transgraniczna ]

Powiązane tematy z artykułem: psychologia pracy Rezonans Warszawa Upadłość transgraniczna