Opieka zdrowotna w wyborach 2016 – widok przez spolaryzowane soczewki głosujących czesc 4

Ten pozytywny pogląd podziela większość wyborców demokratycznych (76%) i wyborców republikańskich (69%). Kiedy mówi się o rosnących kosztach Medicare i opcjach, które zostały zaproponowane przez kandydatów podczas kampanii wyborczej, żadna z opcji nie ma większego wsparcia. Najpopularniejszą opcją w zakresie radzenia sobie z rosnącymi kosztami Medicare jest zwiększenie zachęt finansowych i kar, aby zachęcić lekarzy i szpitale do wykonywania zawodu w mniej kosztowny sposób (36%). Jest to pierwszy wybór wyborców demokratycznych (40%) i wyborców republikańskich (34%). Bardziej republikańscy wyborcy preferują tę opcję niż propozycja republikańskiego kierownictwa Izby Reprezentantów, w której rząd dawał emerytom ograniczoną ilość pieniędzy do wyboru między różnymi planami ubezpieczenia zdrowotnego, w tym wariantem Medicare (25%). Nie ma prawie żadnego poparcia dla cięcia płatności dla lekarzy i szpitali17 Medicaid
Pod względem oceny skuteczności Medicaid, prawdopodobni wyborcy oceniają go między Medicare i ACA. Większość (55%) potencjalnych wyborców uważa, że Medicaid działa dobrze, a 32% twierdzi, że działa słabo. Około dwie trzecie demokratycznych wyborców (66%) uważa, że Medicaid działa dobrze, podczas gdy republikańscy wyborcy są podzieleni (45% dobrze, 38% słabo) .17
Ceny leków na receptę
Jak opisano powyżej, społeczeństwo klasyfikuje firmy farmaceutyczne jako najbardziej odpowiedzialne za wysokie koszty opieki zdrowotnej. Zdecydowana większość (73%) prawdopodobnych wyborców uważa, że Medicare powinno wykorzystać swoją siłę przetargową do negocjowania niższych cen leków od firm farmaceutycznych, co podzielają zarówno wyborcy demokratyczni (80%), jak i wyborcy republikańscy (68%). Mniej niż jeden na pięciu (19%) uważa, że Medicare powinno nadal polegać na konkurencji rynkowej, aby ustalić ceny leków na receptę. Prawie dwie trzecie (64%) prawdopodobnych wyborców uważa, że rząd federalny powinien mieć prawo do ograniczenia ilości firm farmaceutycznych, które mogą podnieść ceny leków na receptę. Ponad trzy czwarte demokratycznych wyborców (79%) uważa, że rząd federalny powinien mieć ten autorytet. Nieznaczna większość (52%) republikańskich wyborców uważa, że powinna to robić 17
Przyszła polityka aborcyjna
Wśród kwestii związanych z opieką zdrowotną aborcja jest niezwykle istotną kwestią dotyczącą głosowania dla około jednego na czterech prawdopodobnych wyborców (25%) oraz dla wyborców republikańskich (23%) i wyborców demokratycznych (27%). Jeśli chodzi o kwestie związane z aborcją, które pojawiły się w ostatnich latach, większość (58%) prawdopodobnych wyborców sprzeciwi się zakończeniu wszelkich federalnych funduszy Planned Parenthood z powodu swojej roli w świadczeniu niektórych usług aborcyjnych. Przeciw tej propozycji sprzeciwia się 68% wyborców demokratycznych, podczas gdy wyborcy republikańscy są podzieleni, 47% opowiada się za zakończeniem finansowania, a 48% przeciw. Również w kampanii wyborczej znajduje się propozycja zniesienia zakazu Hyde Amendment dotyczącego korzystania z funduszy federalnych do opłacania aborcji w ramach Medicaid. Platforma prezydencka Partii Demokratycznej wzywa do uchylenia Aktu Hyde a. Większość (58%) prawdopodobnych wyborców jest przeciwna zmianie zakazu rządu federalnego. Ponad trzy czwarte republikańskich wyborców (78%) sprzeciwia się zakończeniu obowiązywania zakazu, podczas gdy 55% wyborców demokratycznych opowiada się za jego zmianą17.
Luka między Bogatymi i Ubogimi w Ochronie Zdrowia
W trakcie kampanii wyborczej problemem była coraz większa przepaść między bogatymi a biednymi
[hasła pokrewne: psychiatra poznań, Upadłość transgraniczna, hurtownia tapicerska ]

Powiązane tematy z artykułem: adapalen hurtownia tapicerska Upadłość transgraniczna