Opieka zdrowotna w wyborach 2016 – widok przez spolaryzowane soczewki głosujących ad 5

Jeśli chodzi o opiekę zdrowotną, nawet po przyjęciu ACA więcej niż 8 na 10 prawdopodobnych wyborców (82%) uważa, że bogaci w tym kraju mają lepszą opiekę zdrowotną niż biedni, pogląd podzielany przez obu demokratów (92% ) i wyborców republikańskich (71%). Około dwie trzecie (65%) prawdopodobnych wyborców uważa, że zadaniem rządu jest zmniejszenie tej luki w opiece zdrowotnej. Po raz kolejny, prawdopodobni wyborcy w obu stronach różnią się. Chociaż ponad 9 na 10 wyborców demokratycznych (91%) uważa, że to powinno być w gestii rządu, większość (54%) wyborców republikańskich uważa, że nie powinno to być jego odpowiedzialnością. Implikacje
Jakie są konsekwencje tych odkryć. Wraz z tak spolaryzowanym krajem w kwestii opieki zdrowotnej, przyszłe działania polityczne będą silnie uzależnione od tego, która partia będzie sprawowała prezydencję, a większość w Kongresie.
Po pierwsze, ogromne znaczenie mają niezwykle duże różnice między stronami w szerokich wartościach i celach, które będą kształtować przyszłe debaty nad konkretnymi politykami zdrowotnymi. Wąskie dyskusje na temat polityki często pomijają te powszechne różnice poglądów. Partie polityczne zasadniczo różnią się rolą, jaką rząd federalny powinien odegrać w interwencji w amerykańskim systemie opieki zdrowotnej, celowości rządu federalnego w dążeniu do przyszłych wysiłków zmierzających do powszechnego pokrycia, jak wielkim wysiłkiem powinno się starać, aby ograniczyć zdrowie różnice w opiece między bogatymi i biednymi, a przyszłą rolą rządu federalnego w finansowaniu usług aborcyjnych.
Te szerokie spory łączą się, koncentrując się na przyszłości ACA. Jeśli Demokraci będą kontrolować zarówno Kongres, jak i prezydencję, będą kontynuować wdrażanie ACA i próbować rozszerzyć liczbę obecnie nieubezpieczonych osób objętych programem. Prawdopodobnie będą również próbowali naprawić wiele z ubezpieczeniowych problemów aktuarialnych. Ponadto Demokraci prawdopodobnie będą poważnie rozważać dążenie do dodania publicznej opcji do ACA. Jeśli Republikanie wygrają, w rzeczywistości nie będą postrzegać swojej misji jako wykonującej pracę ACA. Prawdopodobnie nie zastąpią one ACA w całości, ale prawdopodobnie spróbują zmniejszyć skalę i zakres prawa, ograniczyć lub wyeliminować mandaty wszystkich rodzajów i zmniejszyć federalne subsydia. Ponadto Republikanie prawdopodobnie będą próbować nadać państwom znacznie więcej uprawnień do rozwijania lub nadzorowania własnego ubezpieczenia zdrowotnego i programów Medicaid, nawet jeśli prowadzi to do mniejszego ubezpieczenia.
Jeśli istnieje podzielony rząd, a obie strony kontrolują różne oddziały, prawdopodobnie pojawią się zawężone porozumienia kompromisowe w niektórych obszarach problemowych ACA i Medicaid. Więcej państw prawdopodobnie wdroży rozszerzenia Medicaid, ponieważ nie będą one prawdopodobnie postrzegać ogólnych zmian w ACA i powiązanych politykach, a także dlatego, że dodatkowe środki będą postrzegane jako źródło dochodów państwa zbyt ważne, aby je zignorować.
Kwestia cen farmaceutycznych prawdopodobnie doprowadzi do ponadpartyjnego działania w wielu obszarach polityki. Takie polityki mogą być związane z przeglądem cen, negocjacjami i szybszymi procedurami kontroli narkotyków w zakresie żywności i leków.
Obszarem największej potencjalnej umowy dwustronnej jest Medicare
[podobne: Upadłość transgraniczna, młyny kulowe, psycholog warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: młyny kulowe psycholog warszawa Upadłość transgraniczna